Crime Prevention with influencers

YouTube

(for English version see below)

Kimagaslóan magas nézőszámok
Pozitív visszajelzések a közösségektől
Nagyfokú társadalmi hasznosság

Ittas vezetés.. Telefonozás vezetés közben.. Biztonságos közlekedés éjjel.. Lakásbiztonság nyaralás alatt.. Mind-mind olyan téma, amelyre a lakosság figyelmét újból és újból fel kell hívni, ezért a Nemzeti Bűnmegelőzési Tanács támogatásával olyan közkedvelt és ismert influencerek beszélnek videóikban a témáról és látják el hasznos tanácsokkal a nézőiket, mint Viszkok Fruzsi, Unfield, Szalay Isti, Magyarósi Csaba. A videók kivétel nélkül magas nézőszámokat értek el, elsősorban annak köszönhetően, hogy mindenki figyelemfelkeltő módon tudta megfogni a rá szánt feladat lényegét.

Viszkok Fruzsi a videójában felhívja a figyelmet az 5 legfontosabb dologra, amire oda kell figyelni, ha elutazunk otthonról és üresen hagyjuk a lakást, de a humort sem mellőzi a videóból, mely rögtön egy Csecse Attila ellen elkövetett prank-kel indul. A videót 477.781 fő tekintette meg, mely tisztán organikus eléréssel történt. Viszkok Fruzsi nézőinek átlag életkora alapján pont azt a korosztályt érte el a videó üzenete, akik a leginkább elkövetik azokat a hibákat, amire Fruzsi felhívja a figyelmet.

Unfield a Magyar Autóklub tanpályáján kontrollált körülmények között bemutatta egy tanulságos videóban, hogy az alkohol hatására hogyan romlik a vezető reakcióideje, vezetés technikája, milyen veszélyeket rejt, ha ittasan ülünk a volán mögé. A videót 739. 703 fő tekintette meg eddig, mely tisztán organikus eléréssel történt. Unfield nézői az a korosztály, akiknek a legfontosabb felhívni a figyelmét az ittas vezetés veszélyeire.

Szalay Isti szintén a Magyar Autóklub tanpályáján készített videót, ő azt mutatta be, hogy milyen veszélyeket rejt, ha vezetés közben mobil telefonozunk. A videót 148.737 fő tekintette meg eddig, mely tisztán organikus eléréssel történt. Isti nézői nagyrészt az a korosztály alkotja, akiknek fontos bemutatni a téma komolyságát.

Szirmai Gergő nagyon fontos és mély témáról vall őszintén a videójában és boncolgatja az iskolai zaklatás kérdéskörét. A videót 60.243 fő tekintette meg eddig, mely tisztán organikus eléréssel történt. A videóhoz hozzászólók nagyon hálásak, hogy Gergő beszélt erről a témáról és többen is megosztották hasonló tapasztalataikat.

 

Outstandingly high audience numbers
Positive feedback from communities
High social utility

Drunk driving… Talking on the phone while driving… Safe driving at night… Home safety during holidays… All these are topics that need to be brought to the attention of the public again and again, so with the support of the National Crime Prevention Council, popular and well-known influencers such as Fruzsi Viszkok, Unfield, Isti Szalay, Csaba Magyarósi talk about the topic in their videos and provide their viewers with useful advice. Without exception, the videos achieved high viewer numbers, mainly due to the fact that everyone was able to grasp the essence of the task at hand in an attention-grabbing way.

In her video, Fruzsi Viszkok draws attention to the 5 most important things to pay attention to when leaving home and leaving the apartment empty, but she also includes humour in the video, which starts with a prank against Attila Csecse. The video was viewed by 477,781 people, which was purely organic reach. Based on the average age of Fruzsi Viszkok’s viewers, the video’s message reached the age group most likely to make the mistakes Fruzsi is drawing attention to.

Unfield demonstrated in a video under controlled conditions at the Hungarian Automobile Club’s driving school how alcohol impairs a driver’s reaction time, driving technique and the dangers of getting behind the wheel drunk. The video has been viewed by 739. 703 people so far, which is purely organic. Unfield’s viewers are the age group for whom it is most important to raise awareness of the dangers of drink driving.

Isti Szalay also made a video at the Hungarian Automobile Club’s training course, showing the dangers of using a mobile phone while driving. The video has been viewed by 148,737 people so far, which is purely organic. Isti’s viewers are largely made up of people of all ages who need to be shown the seriousness of the issue.

In his video, Gergő Szirmai talks honestly about a very important and deep topic and dissects the issue of bullying in schools. The video has been viewed by 60,243 people so far, which is purely organic reach. The video has been watched by over 60,000 people and has been viewed by over 60,000 views.