Eötvös Loránd Tudományegyetem Gazdálkodástudományi Intézet bevezető kampány

Facebook

Hatékony, célzott elérés
Gyors márkaépítés
Diverzifikált üzenetek

Az ELTE-n közel száz év után tért vissza a közgazdaságtudomány oktatása, miután megalakult a Gazdálkodástudományi Intézet. Az alapvető kihívás az volt, hogy egy akkor még ismeretlen szakra kellett diákokat toborozni alapszakos és mesterszakos, majd később doktori szakokra is. Az ELTE presztizse, a karként működő intézet tanári kara és az oktatási program is meggyőző volt már a kezdetektől is, de azt meg kellett mutatni a felvételi előtt állóknak is.
Feladatunk a diákok gyors és hatékony elérése volt, amit több más eszköz mellett, leginkább jól célzott Facebook hirdetésekkel tudtunk megoldani. Az egyetemi kommunikációs szakemberekkel való rugalmas együttműködésnek, és a gondosan megtervezett kampányoknak is köszönhető, hogy rövid idő alatt is sikerült nagy tömegeket elérni, és megismertetni velük az ELTE GTI-t

Már az első évben rendkívül magas lett a felvételiző diákok száma, ami azóta is növekszik. Külön öröm nekünk, hogy a felvett diákok között végzett kutatásban is sokan emlékeztek vissza olyan általunk használt marketingeszközökre, amik elmondásuk szerint befolyásolta őket a felvételi döntés meghozatalában. Az első sikeres kampányévet újabbak követték, és ma már egyértelműen a gazdasági képzések két legerősebb központjának egyike lett az ELTE GTI.