JustVidman Xbox Game Pass reklám

Google, YouTube

Rendkívül pozitív nézői visszajelzések
Magas organikus elérés
Alacsony CPV a fizetett kampányban

Az Xbox Game Pass szolgáltatás úttörő a maga nemében, sokan egyszerűen csak a “videojátékok Netflixének” nevezik. Az Ultimate változat bevezetésével azonban már a gémerek se tudták pontosan, mi a különbség az előfizetési típusok között. Hozzájuk csatlakozik minden karácsonykor több tízezer új felhasználó, akik szerettük volna, ha kipróbálják a szolgáltatást. Az ország egyik legismertebb videósával, JustVidmannel készítettünk edukációs kampányt, az elsősorban fiatal férfiakból álló célcsoportnak.

JustVidman már akkor is az ország egyik legismertebb youtubere volt (több mint 550 ezer feliratkozóval), akinek az animációban előtte még nem volt szponzoráció, ezért a meglepetés erejét is ki akartuk használni egy közös kampányban. Egy a csatornáján megjelenő “klasszikus” szponzorált videó helyett, a Microsoft YouTube csatornájára készített reklámvideót, ami bevállalós stílusával, PamKutya narrációjával és egy jól célzott YouTube videós kampánnyal tökéletesen megtalálta az utat a célcsoporthoz.

A reklám minden várakozást felül múlt, a fizetett kampány mellett az organikus terjedése is olyan mértékű volt, hogy nagyon hamar elérte az 1.000.000 megtekintést, és már másfél millión is túl van.  Több, mint 23.000 fő like-olta, és számtalan olyan komment érkezett, hogy „az első reklám, amit nem ugrottam át”. Külön öröm, hogy a kiemelkedő online hatékonysági mutatók elérése mellett, régiós összehasonlításban is rekordszámú magyar előfizető csatlakozott 2019 karácsonyán a Game Passhoz.