Office 365 reklámfilmek youtuberekkel

Google, YouTube

Magas megtekintési ráták
Pozitív nézői reakciók
Alacsony CPV költség

A Microsoft Office termékcsaládról hallott már mindenki, nem kell különösebben bemutatni. Azt azonban már nem mindenki tudja, hogy mi az az Office 365 (ma már Microsoft 365). A termék általános ismertetése, bemutatása mellett azt a nem könnyű feladatot kaptuk, hogy magyarázzuk el, milyen előnyei vannak a folyamatpsan frissített, online, eredeti verziónak, az illegális forrásból beszerzett kalózváltozattal szemben.

Félő volt, hogy egy ilyen reklám ellenérzést vált ki a többségében még mindig kalózkodó nézőkből, ezért ódzkodni kellett a “multinacionális vállalat kioktatásaként” érzékelhető, tárgyilagos eszközöktől. A megoldás egyik fele a humor volt, hiszen ha könnyedén tálalunk, egy ilyen témát, befogadóbb lesz a közeg. A megoldás másik fele az ismert YouTuberek szerepeltetése volt, ami 2018-ban még jobban meg tudta lepni a nézőket, így az első 5 másodperc után se ugrották át a reklámot a YouTube-on.

Az eredmény 50%-ot közelítő megtekintési ráta lett, kimagaslóan alacsony CPV költségek mellett, így a rendelkezésre álló büdzséből több embert tudtunk elérni a tervezettnél. Az organikus megtekintés is jóval magasabb lett a vártnál, miközben a kommentek is rendkívül pozitívak voltak. Az első film sikere után újabb megbízásokat is kaptunk a projekt folytatására, így összesen 4 reklámfilm készült a témában.